Thursday, 20 September 2012

Cinta PUZZLE


Assalamualaikum my LOVELY BLOGGER . siriesly aku bz sesangattt sekarang ni dengan macam-2 laa..
kelas, kuiz, test, presentation. Then aku sampai tak sempat pown nak jenguk-2 blog ni
melainkan FB ngn TWITTER aku ja.
Ehee, tu mukadimah untuk blog nih. Lek luu.. tgok tajuk ngn apa yang aku tulis mmg xda kena mengena kan..

Oke, sebenaq nya aku pown xtau napa tiba-2 tajuk tu main kt kepala aku. tajuk agak *GEDIKSS.
nak cakap pengalaman aku dak, nak cakap aku tengah lalui.. arr, arr.. tidakk jugak. Hehe..
Tak pa, cita ni Cuma dongeng  belaka..
tapi pecaya atau tak, benda ni mesti jadi dalam dunia reality.
( AKU TULIS BLOG SAMBIL LAYAN LAGU *HANYA INGIN KAU TAHU. LAJU JA IDEA MAI, MACAM DOK KUTIP BAK BUAH RAMBUTAN JATUH)
haha, yeahh ! aku da bengong seketika..

Apa tu CINTA PUZZLE ? hah. Aku main bedai ja.. stiap orangg mesti ada pendapat sndri kan.
macam tu jugak aku..
apa yang aku tgok skangg ni kan. Dunia reality dah drama, btoi dak? Btoi dak ?
of cos la btoi kan..
bagi aku cinta puzzle ni COMPLICATED !!!
sebab apa? Cuba hampa-2 beli satu puzzle then selesaikan..
bolehh ka susun-2 then tros jumpa?? Oke kalau ada tu pown nasib laa kan..
macam tu jugak manusia dan puzzle nya.

Contoh situasi cinta puzzle :
sebenaqnyaa akan jadi banykk watak yang muncul tanpa disanggkan.
ehemm. 
Berdasarkan apa yang aku taw la kann.. berdasarkan hentaman akuu.. HAHA !
si  A berkapel ngn si B. Then depa ni sepanjangg berkapel takda la masalah melainkan gaduh skit-2 ja.. mestila dengan harapanyaa akan sampai bila-2, xtau la yang main-2 tu cam mana..
okehh-2, lepas tu kan mesti msing-2 nk happy ending..
haa.. dalam beberapa tahun. Muncul la watak ketiga dalam depa-2 yg kapel nihh.
watak ketiga si C. Yang si C ni dok berharap kt A plakk.. suka kat A. Si C ni mstilaa klo suka mmg gila-2 la kot.. dalam masa yang sama si B ni simpan niat yang tinggi dengan si A.
okee.. nak lg? Tiba-2 ada watak ke empat. Si D.. si D ni sukaa si C. Tapi C suka x lbeh pada seorang kwan baik.. si D plak xtau yang si C suka pada A.
WEH, MSTI PENING KAN BACA CITA NIH, AKU MAIN BEDAI JA LAA.. HAHA.
sory-2 selingan plakk..
ahaa.. sekarangg nmpk x apa yang puzzlenya sekarang??
Semuaa berpuzzle..

si A,B,C,D atau mungkin ada watak lain sebenaqnyaa xtau sapa jodoh depaa..
depa hanya mmpu suka dan suka tu ada lah perasaan yang tak boleh dipaksa pown.
dan x boleh DIHALANG !.. kalau haling jugak ?
akibat dya dekat orang yang ada perasaan tu lahh !
betoi? Mmg x smua orangg mcm tu,, tapi ada sesetengah ja..
Dan apa yang ada pada depa-2 nih hanya HARAPAN jala..
yang tak pastii lagi mcm mana jadinyaa.. huhu..
Apa yang perlu depa-2 yang terlibat ngn PUZZLE ni ialahh
menunggu-NYA untuk menyelesaikan nyaa.. dengan.. PERCAYA pada-NYA.
insyaallah. Semua yang Dirancang adalah yang terbaik.

CONCLUSION UTK EKSPERIMEN HARI NIHH !
* semua MESTI PECAYA pada JODOH ALLAH.

THE END...

Friday, 24 August 2012

sedih + chill + cool + selamat hari raya aidilfirti_2012.. :D

Assalamualaikum blOg dan awak,awak,awak... pembaca blOg skali laa.. (ada ka ?)
haha.. kalau ada dialu-alukan :D
entry kali ni.. raya, raya, raya..
al maklomla, sblom ni raya x kenai g ngn blog nih..
cewahh.. nk post pasai raya la plak taun 2012 ni.. tapi ada +++ tu an..
tgok la kisahh nii..

ar, raya kali nih agak sdeyy sikit kott..
sebab?? ahaa. sebab aku kurangg sikit nk wat keja2 umah ngn tolong mak.
ada laa satu kess, dalam seminggu sbelom raya la..
masa tu nak p bukak posa dengan aty ( kawan aku lah )
hehe... tempat kt giant.
dalam pukul 6.30 laa kami kuaq dari rumah..
okee.. dalam perjalanan tu laa..
tiba2 sampai kt satu tempat, moto termsok tebingg,,
pastu x dapat dikawal, t'seret kt batas.. perghh..
rasa-2nya apa?? EXCIDENT laaa !!
wahh, tekejut sat aku.. x sangka btoi.. macam mimpi..
tapi bgon2, sakitt.. huihh, bukan mimpi.. btoi2 laaa ..
kawan aku aty pown t'seret sekali..
luka dyaa, dekat mukaa, tpi mulut, tgn, kaki semua ckup laa serba serbi..
aku plak??
jom tgok laa.. aku punya luka sikit jaa.. hehe
                                           oke nih slah satu tempat luka aku..
                                           ada lagi, tangan kanan, siku, kaki, lutut, sikit2 dya kena..

dalam sikit2 tu pown, susah jugak nk wat apa2 pown dalam msa bpa ari..
seksa-2.
seb baikk kami x cedera trok, ptah kaki kaa.. kalau x abes-2.. huhu..
malam kedua aku kt umah sewa, abg aku mai amik.
hehe, yeahhh.. cuti awai pada orangg, tapi cuti-2 pown sakit watpaa..

oke,oke,oke..
dh abes pasai tu. meh msok raya !!
raya taun nih, aku x dan buat bnyk kuih pown
*macam la sebelom ni bnyk aku buat kann..
saja ja eksyen.. tapi raya kali nih aku dan buat cornflkes jaa..
tu pown lembab kot.. dri pkul 12 smpai 6 ptg.. giloo..
tangan kan OKU sat.. haha..
lpas tu buat kek sebiji ja..
malaihh laa nk putaq2, skit tgn.. xleh membasuh plak tu..
apa lagi.. adik aku la mangsanyaa.. huhuu..
kisahh baju raya pulakk !
haaa.. supriseddddddddd..
baju raya aku taun ni kan.. aku tak penah lagi r pakai kaler ni..
taun ni ja gila sikit.. haha.. jom tgokk ..

                                     
 hahaha, ni la baju raya aku.. disinari perghh cahaya,,
 tapi an, bukan kuninggg, coklat cayaq.. haha,,
 puas betengkaq ngn kwan aku pasai kaler..
 apa-2 jala. aku x kesah..
masa ni kt depan tv sedang berfb laa..
dan lagi kannn...

pastuu, ada plakk raya kedua aku..
baju lain jugakkk.. masa raya kedua p umah tok aku.. raya ngn adik bradik kt sana..
malaih nk cita panjang.. tgok gmbaq ja nahh..



ckup la kan dua..
x boleh bnyk3.. hahaha..
raya petama, kedua, ktiga dan keempat aku memannggg sibok..
kalau aku x sibok
aku menyibok , HAHA .. oke.
cukup laa takat ni..
mati idea aku,,
babai.. :D



Sunday, 5 August 2012

Kisah kawan saya~

Assalamualaikum blogger . !
dah pertengahan puasa pown,
aku x balik umah lagi taw setakat nihh.. hehe..
nak pecahkan rekod kononn, yelaa sebab sebelum ni.. mksud aku sem2 lepas laa..
pntangg cuti.. kalau boleh satu hari pown aku balik..
opss.. ! terpanjang lak mukadimah aku malam nihh..
ini kisah kawan saya lah! cuma nk ceritakan balik jaa..
berminat bca laa.. x minatt.. ok stopp.. hit the red X . hehee.
oke laa..
jomm tengokk !

" Allah jadikan kita sekeping hati, mengapa Allah tak jadikan ia sebentuk hati ??
ini kerana Allah memberikan kita pilihan dalam mencari sekeping hati lagi untuk bercantum & menjadi LOVE"

let's move to the true story..

Ada dua orang kawan, lelaki dan perempuan..
aku namakan si lelaki ni.. "A" dan perempuan "B".
pada permulaannya A dan B hanya lah kawan biasa, kwan gelak, kawan suka, kwan duka.. kawan dalam segala hal, tidak terlintas sedikit pown dalam hati masing-2 untuk jadi sepasang kekasih..
mereka saling mengenali antara satu sama lain.. dan akhirnya mereka BERSAHABAT..
lama kelamaan, sahabat ini semakin akrab, berkongsi kisah.. ceritaa.. dan akhirnyaa A mula tertarik pada B kerana keperibadiaannya, tapi bukan kerana nafsu, harta atau lain-2.
si A hari-2 cuba memikat hati B, tapi malangnyaa A sudah mmpunyai kekasih, A seorang yang setia,
dan tak pernah curang..

A mula menjauhkan diri dari B, tapi A tetap tak berdaya, tetap tak boleh, kerana A dapat rasakan sekeping HATI yang si A cari ni adalah HATI si B.
satu hari, A bertanya kepada B "apakah perkara yang membuatkan B bahagia, A menjawab seseorang yang bernama *kekasihnya.
A menangis bila mendengar apa yang dikatakan B..
sejak kejadian itu, A dah tau yang dya tak dapat bahagiakan B,
A seperti mahu mmbunuh diri, tapi A berfikir, kalau dya bunuh diri bermaksud A kalah kepada *kekasih B
& A pulaa tidak tau sama ada B ada perasaan terhadapnyaa atau pun tidakk,
hari ke hari,, A cuba menambat hari B, tapi B tetap stiaa..
A brfkir lagi.. sama ada nak lihat B bahagia atau menangis..
tiba A teringat bahawa kebahagiaan B tu datangg dari keksihnya dan bukan dari A..
A mula sedar, kebahagiaan A adalah kebahagiaan B, kehidupan A adalah kehidupan B.
cinta tak dapat dipaksa.. A sanggup dirinya merana daripada melihat B merana ..
A korbankan perasaannya untuk B dan kekasihnya walaupun hati B amat sayangkan A..
segala apa yang diperkatakan ialah perasaan A kepada B iaitu A sangat sayang, suka, cinta kepada B..
tapi A tau, 3 perkara tu tak dapat bawa bahagia kepada B.
jadi.. A memilih untuk korbankan perasaannya untuk B.
A tak kisah kalau hatinya merana asalkan B bahagia..
"A menyatakan bahawa dia sbenarnya jatuh hati kepada B"

HOHOHO !
panjang tak cita aku tuhh?
itu kisah kawan saya Oke..
kalau bosan sory laa.. aku bukan penuliss NOVEL pown..
lagi pown ni kisah benar laa.. hehe..

pengajaran??
just one sentence to say
*jodoh, pertemuan, ajal, & maut semuanya di tangan tuhan.. jangan berhenti DOA untuk dapatkan apa yang kita nak.. insyaallah.. ALLAH bersama kita..

_TAMAT_

Saturday, 21 July 2012

Salam Ramadhan :D

Assalamuaalaikum BLOG !
sedaq tak sedaq dah msok ramadhan pown , heheee..
Alhamdulillah aku berkesemapatan lagi smbut puasa taun ni..
tapi, x smbut ngn family laa. sambut dengan kawan-II kat umah sewa,
umah sewaa baru nii.. hahaha.. bestt jugakk..

sehari sebelom puasa tu kan, p giant dulu ngn dengan, mayra, umi, aty, tehah, n dengan 2 org laki kwan atyy *a.k.a ehemm3.. hehe..
al maklomlaa, nk puasa dah, kami nk p la makan kt giant sebab nnt kena sekat sebulan mkn (ok wktu siang)
haha.. haa.. aku x mention nama una kan? housemate aku, dya x ikot laa sebab balikk umahh sambut puasa ngn family dya,, best laa..
oke2.. berbalik cita tadi.. mula-II tu smpai giant tuu, makan dlu lahh !
makan-III sembang-II , cerita-II sampai laa keyangg..
oke pastu nk p mana??.. alaa, ternmpk KAROKE plakk.. hehe..
jom3.. lets go.. p karoke sebab pa? oke.. bulan puasa x boleh p dahh, sebulann woo..
kami pown nyanyi laa.. mcam2 lagu laa. sdeh ada, rock ada lawak pown ada,,
dalam sejam laa ..

okee dahh.. pas tu kuaq karoke tu, aku n along ( umi ) dengan confidennya melangkah msok BOWLING plak.. hahaa..
yelaa.. lepaskan tension kot nak baling2 sesuatuu.. haha itu jaa yang adaa..
oke. kami 4 orang ja main, aku, umi, mayra n sorang lagi kawan kepada aty.. tehah, aty n ehem ( H bukan nama sebebaq p jalan-II )
sorangg satu game jaa.. tu pown lamaa...
haha.. macam2 gaya adaa klo tgok mmg lawakk..
aku ni fist time baling dah msok longkangg.. mak ai.. memang lain laa dari tmpt aku..
kawan aku plakk si mayra tu jari lekattt dalam bola bolingg,, hahahahaha ! lawakk btoi..
smpai dya wat balingan buat mcm budak tadikaa tapi STRIKE ! semuaa orang gelak laa..
alongg plakk sama laa.. bliingg msok longkangg laa.. spare laa.. mcam2 karenahh..
yang sorang lagi tu cakap mula-II "x reti main", sekali dya balingg. wooaaaa.. terer gak r..
akhirnyaa abess gakk main bowling tu...

jom ke giant plakk.. beli baranngg,, borongg sakan laaa..
full kot ssatu troli tuu.. semuaa ambik bnyk2.. senangg utk sebulann.. hahaa
jimatt2.. tu yang pentingg, HAHA!
dahh beli semuaa setell..
dalamm 7.30 balik laaa.. senjaa dahh.. huhuu.. kalut-II laa.. nak TARAWIH katakan hari petamaa..
bolehh laa.. orang laki ramai, pompuan 2 baris jee.
tapi hari petama jelaa kott..

>>>> Oke, sahur hari petama aku x tdOq sebab esok tu cutii...
nak msakkan bhun gorengg n sambal sotongg..
on9-II, nyanyi-II smpai laa pkul 3, mulakan operasi masakk.. hehe..
sahur bersama-sama.. bestt.
oke lahhh.. itu laa ramadhan pertama utk entry kali nihh..
nnty ada lgi taww.. sbenaqnya ada gmbaq,, tpi kabel lak ilangg..
bnyk mkan semutt.. heehehe
okee.. babai :D

Wednesday, 11 July 2012

saya sayanggg family sayaa :) !

assalamualaikum BLOG ! :)
aku baru balik daftar semalamm .. satu hari atas ketaa. walaupun bukan aku yg drive kebas abes dok ats ketaa.. huhuu..
tima kasih kat abg aku yang hantq aku daftar.. dari pagii-II buta tuhh.. kesian kt hang. hehee..
hmm. dapat beritaaa, kelas start sabtu nih.. x ready la lagi T_T. xpalah..
oke2.. yang tu untk newss ja hari ni.. msti tgok tjuk tu xda kena mengena kan dengan apa yang aku tulis nih..

haa.. tajuk tuu ?? SAYA SAYANG FAMILY SAYA ! 
tiba-II tingat nk tuliss pasal fmly ngn akuu.
nak taw sebab aapa aku sayangg? hehe.. mcam2 laa..
sebab depa la yang dok jaga aku dari kecik lagi..
kalau fmly aku xda, mcm mna aku nk ada kan..
alaa.. mampa hampa-II semua la hang sayangg fmly hmpa.
Tapi stiapp fmly ada citanyaa.. x akan samaa.. kan3..

firstt sekalii.. aku sayang mak ayah akuu..
sebab.. masa kcik-II dulu aku igt lagii.. 
kalau ayah aku nk p mana-II msti aku lahh yang gedik2 nk ikott..
mana-II saja okee.. naik moto.. huh.. ada aku kesahh.. jnji aku boleh ikot. hahaha..
ayah aku p kedai ikut, normal kan? pastu ayah aku kebun, gatai nk p jugakk.. pusing-II dalam tu.. biaq kena ketik nyamuk xpaa.. hahaha..
pastu smpai ayah aku p tgok bolaa.. aku ikutt jugakk ! hehee.. bukan aku tgok pown..
aku makan ja lbehh .. ayah sbaq ja ngn pangai aku.. tima kseh ayahh :D
hehehe.. ni kesahh mak aku..
uishh.. aku dulu-II buass.. budak-II katakan.. hahaa.
aku suka ambikk brg2 dapuq mak aku.. main masak-II la ngn kwan-II
nak taw brang apa? okee.pinggan.. mgkokk.. belangaa.. berass *buat nasi goreng la sgt*
hahaha.. penah ambik tpungg bncuh-II pstuu tuangg.. haha. mak akuu marah jalaa..
aku slmber badak jaa.. x serikk.. lagi aku buatt.. ambik tpungg bncuhh.. buat roti canai.. gorengg ats tudung priukk gagag.. trokkk kann..
haa.. bnyk lagi laa.. nk cita kt snii smpai bilaa x abess..
time ujan lagi bestt, umah dulu-II kan ada umah atass..  haa.. time ujan aku msok bwah umah tu,
then buat satu kubangg.. okee.. pstu tuangg ayaqq.. pstuu berendam dalam tu..
hahaha.. x caya?? btoi laa.. punyaa la belemoihhh akuu masa tu..

tiba-II nampak mak aku balikk.. smbunyii aku, igt mak aku x nmpk laa..
sekali dengn grangnyaa.. mak aku kepak (patahkan) ranting pkok jambu dan mai kt akuu.. haha..
tunggu lagi?? lari laa smbil kata "cek x buat dah" hahaha.. lawak3.. bukan apaa, mak marah la main ktoq kan.. pdan mukaa.. apa-II pownn aku sayanggg mak akuu. :D

haa.. nak citaa nakai aku ngn abg sulungg aku plakk.. 
aku cukupp tkut ngn dyaa,, sbb garangg sgt.. grang bukan sebab apa, dya xmaw bg adik-II dya buat pala sgt laa.. dya garang time suh p skolahh, p mengaji, bguihh kann.. 
penahh dulu aku xmaw p skolahh abg akuu marahh smpai mai kelambu suhh bgun mandi.. 
hahh.. tgu lagi kalut la akuu siap-II.. ish2.. pemalas aku dluu.. pastuu penah xmaw p skolahh..
aku kuaq pagi2 naik pokok depan umahh dok diam-II, biaq ngntOk xpa tgu smpai abg aku p kejaa..
hahah. lepass dya start mto tuu legaa aku.. yess.. terlepass xyh p skolahh.. lepas tu, dengaq sora mak aku pgil.. hahahahaahhaa.. mak aku dh cri aku ilang pagi-II butaa.. 
baru aku turun pokok hbaq kt mak aku, "cek xmaw p skolah ja, tkot abg sbb tu naik pokok smbunyi"
hahaha. apaa lagi.. gelak la mak akuu.. :D.. tp skolah rndh jaa mlass. skolah menengah rjin dh.. 

okee dhh setell.. ngn kak akuu lagi mcm-II aku buatt.. aku penah guna fon dya nk telefonn kwan aku.
kan aku xda fon masa tuu.. hahaha.. kol la sgt.. abes kdtt.. bila kak aku tnyaa..
wat xtaww jaa.. jwab x gunaa aihh... kena marahh lagi aku.. biaq p.. hahahaa..
ngan abg no 2 plakk.. haa.. gduh x bnti taw dulu-II..
masa p mengaji kan naik gerek ngn abg aku.. abg aku ni sukaa naik gerekk pastuu wat mcm plumba moto..
aku dduk depann.. satu hari dya kona lek baringg .. aku keraskan handle smpai x jadi konaa bringg dyaa pstu belah pokok pelam. hahaha.. msa tu mmg lwkk. kena marah lg sbb pgg hndle mcm tu..
biaq la kt aku.aku tkott la konaa mcm tu.. hehee..
kalau gduh lagi bestt.. smpai ligan-II naik ats pokokk.. lagi x dpt ligaann laa ..geram x sangga..
lama-II x dptt jugakk triakk laa. haha.. tu ja aku mmpu..
tapi la ni x bekelainn dh laa.. tu kcik-II jaa.. hahaa

aku ada adikk.. dikwan..
pasai pa xtaw kami xleh dekatt.. gaduh x bnti jugakk.
aku ni suka buat masalah ngn depaa. haha..
smpai aku geram kat adik aku, aku bg jatuh masa naik gerek tu.. kesian2.. tapi la ni x wt dah jugakk
ishh. jgn pkiaq aku mcm tu lgi laa ni..
semua bolehh pkiaqq dhh.. 
tapi dulu-II memangg nakai sgt.. kalau igt balikk msti gelak. dok mereka ngn fmly aku.. 
sayanggg familyy akuu.. <3

*hampa mst ada cta kann ..
*kita semua ada kenangan yang xleh lupa..
*simpa leklokk.. bleh citaa nnt-II..

oke laa.. dahh abess.. assalamualaikumm. :D

Saturday, 7 July 2012

frustt tapi nak lagi.. :D

assalamualaikum BLOG sayang !
haha.. bersayang-sayang plak aku ngn blog..
ala.. blog ja pown kan..
emm.. hari ni aku frustt sesangatt.. hah.. agak2 sebab apa??
bukan sebab CINTAN-II nahh..
aku frustt sebabb.. apam polkadot aku x jadi laa..
hurmm.. nak letak gmbaq.. tapi x smpai hati.. hahaha..

aku nih dengan semangat nya lahh..
beli bahan-II nk wat apam tu tadii..
okee.. dah siapp semuaa..
dhh siapp cmpoq semua bahan..
pkul3.. pastuu..
Dalam hati aku 
*eh.. awat cayaq semacam ja nih, mcm mna nk ltak dlm cup stg
*Oke.. tambah tepung la skit bg likat skitt.. HUHU !
Dengan yakin dan jayanyaa laa..
tmbah tpung lagi 2 cawann.. okee dh siapp !
lepas tu mak mai tengokk..
aq cakap la kt makk cm nih 
*mak.. tadi kan tpung dya cayaq sgt, cek tmbah tpung skit bg likat..
pastu an mak aku cakap 
*laaa.. tmbh tpung watpaa.. dya kkus mmg kena cayaq.. bahan dya tu btoii dh la..
*tgok la stg.. mst keras..
hahahaha..
tengokk2.. nah haiiii.. x jadi laa apam aku stgg . HOHOHO !
ya allah geramnyaa akuu..
tulaa.. salah aku sndri. xmaw tnya sblom watt..
pndai2..
soo.. maw xmaw.. makan la keras-II pownn..
bntukk bukan main lawa. makan2.. yaa.. sperti yg djgkakan. huhuu..
sedihhh2.. NVM !!
aku nk tryy wat lagii nntt.. n kali nihh.. xmaw pndai-II dh. nk tnya mak duluu.. heheee..
okee.. kesimpulannyaa..

** nak buat apa-II tu kena tnyaa dulu, jgn pndai-II nahh..
**usaha lagi ! hehe..
okee.. aku nak smbongg tgok tv blik nihh..
citaa SALEHA .. best !
babaiii.. :)

Wednesday, 20 June 2012

Jalan-II KL... ^,^

Assalamualaikum BLOG ! come again for new post todayy..
Okee. masuk hari ni dah 3 hari aku kt umah kak aku.. kat mana? CHERAS, KL..
mai dengan dya la masa dya balik umah hari tu, pastu abg aku ikut skali ngn tunang dyaa.. hehe.. orang perlis kata "ngekoq"..
paham dak?? x paham p tnya mak hmpaa laa.. hehee :)

Ni nak citaa... hari ni kmi kluaq jalan2 KL.. tapi x la smpai satu KL, p yang man dan ja.. HAHA !
mula-II p MASJID INDIA.. nak p cari kain tudungg.. katanya murahh.. try la p tgokk..
smpai-II nah haii... mmg murahh sguhh laa dri apa yg slalu dok beli tuu..
RAMBANG MATA la akuu.. dok tgokk p mai, p mai.. x ambik lg pown.. pning pala tgok bnyk sgt smpai xtaw nk pilih yang mana.. haha.. kak aku pown samaa lahh.. lwann tgok lwann snyumm..
oke.. mmg xleh plih lgi laa..
kami kluaq jalan2 pusingg dlu msjid indiaa tu.. mcm2 pilihann.. ada murah, ada mahal..
emm.. dh msok bnyk kdaii.. x beli jugak.. last2 blik kedai first tdi.. nama kedai tuu "MUAZ" tu jaala aku igt.. heehe.. pilih p pilih mai.. beli la akuuu. 5 lai tudungg jaa. hehee. trok kan.. tgok mcm nk beli bnykk.. last2... huhuu... nk tgok ? ok jom.



okee.. ni jaa yang dan beli..
hihi..
hijau. pink. purple. koko biru, pink biru..
dah yg tu jaa yg aku minat..
^,^







dah setel dah bab tudunggg.. pastuu.. destinasi seterusnyyaa..
TAMAN TASIK TITIWANGSA..
saja ja tgok2 situu.. kak aku bwak bejalan.. alang-II dh mai sni kan..
p jaala.. igt p sajaa ka? hahaa..
ambik peluangg.. tgkapp gmbaqq lagi laa..
xdan nk letakk laa.. llmbt uploadd..
okee. pasttuu.. pekena sateee kat situu.
puas hati n sedapp.


leapas abess makan tuu. pkiaq-II nk p mna plakk..
okee.. p ECONSAVE dulu... buat apa??
beli barang laa.. bnyk abess. ehehe.
lepass tu baru p main bolingg. wahhh. lama x main bolinggg..
masuk-II .. waaa ramainyaaa.. pehh.. terer2 semua depa mainn..
kami biaq la x terer pown.. xkcaw spa-II pown.. balinggg jangn x balingg..
hahha.. main 2 game.. mcm-II gaya dok adaa..
sedaq x sedaqq.. pkul 12 dh.. ok.. elok-II gme pown abess..
keluaq tu mmg sunyi sepi laa.. xda org dah pown..


lepas balikk bolingg.. p DOWNTOWN plak.. alaa.. dekat jaa..
dkat-II umah kak aku ja pown.. cari kasutt.. hehe. pusing-II smpai laa.. 
2 pagi.. lawatt dahh..
baru la balikk umh..
update statuss.. skang nii.. pkul 5 pagi taww.. mata mngntokk gilaa..
gagah jugak abes kann ni..
Ok dahh.. babai.. 


Saturday, 2 June 2012

my friendss :D

assalamualaikum BLOG !
yeahh.. i'm come again.. nak tulis something lah..
tentangg kawan2 aku..
lama dah wat blog tapi xdak lg kot cita psai kawan2 aku..
kali nih aku nk citaa pasai kawan2 aku kt poli..
depa-II yang aku nk cita nih semua aku dh aggp mcm kakak2 aku..
hehehe.. soryy kengkawann.. aku kan last sekali dalam kita punya "family"..

Pagi tadi.. dengan semangatnya aku mintak gmbaq kat depa-II yang berkenaan la..
sorryyy lagii..
aku nk letak gmbaq hampa dalam blog la..
untuk kenangann .. kan3.. ^,^..
terima kasih atas kejasama yang anda berikan..
Ok.. tu baru mukadimah laa untuk malam nihh..
skangg.. jom p ushaa depa-II nihh..
yapp ! semua cun-II lah kawan-II aku nihh..

let me introduce the old one.. ! hahaha..

Oke !.
nama dya SITI UMIRAH BINTI MOHD AKHIR.
kenapa aku ckpp the OLD one !
sebab.. antara kami-II nihh dya lahh alongg.
alaa.. nampak jaa kecikk genitt..
tapii mmg sesuai guna title KAKYONG. hek2..
orangnyaa.. bleh tahan gak laa otainyaa.. HAHA !
nampak ja kecik tapi berani dyaa huhh jangan cakap..
haaa tudiaaa..
(^,^)







settle.. let's go to the second. :D
oke, oke, oke..
Yang macam pengantin nihh nama dya..
NURUL HUSNA BINTI MOHAMAD NAZERI..
dya nihh number dua antara kamii.. just call her angahh..
yeahh ! kak ngah lahh. sapa lagi..
hahaha.. dya nihh tinggi taww dari alongg..
nama ja angah, tapi macam along dh gayanyaa..
haa.. nampak macam garangg. tapi hakikatnya xlaa..
dya happy go lucky. suka gelakk.. tapi kalau naik hangin.. rasakan.. huhuu
(^,^)






noww.. get ready to the third. :D
Okeeee.. 
Yang gmbaq ala-II majok tak majokk nihh.. 
Yang macam pkiaq masa depan nih nama dya..
FATHIN EZZATI BINTI OTHMAN.
Yang nih number 3.. 
bolehh panggil uda !,, yapp .. kak udaa. hehe..
orang nyaa lemah lmbutt.. sopann jaa..
oke ada lagi.. agak manja.. macam tgok dyaa, mcm tu lah dyaa.. 
roomate aku msa sem 1 dlu yang ni lahhh !
okee.. penah naik angin jugakk.. bole tahann.. HAHA !
(^,^)






yess !.. move to the fourth.. :D
haaa ! tengokk-II..
Yang ni ala-II gadiss melayu terkahir nihh..
sopann santun mak ai bukan mainn.. HEHE ! nnumber 4, alangg.. kak alangg.. 
nama dyaa .. NURSITI AISYAH BINTI AHMAD.
Oke. ! aku selalu salah eja nama dya. hahaa.
Tapi yang atss tuu.. yess.. Correctly TRUE.. huhu..
aku selalu panggil ASEAH.. tak taw pasai paa.. 
orangnyaa macam2 lahh !
kadang-II tegass.. siriess.. kadang-II ceriaa... 
tapii kalau time dya buat lawaakk... haahaha.. yess.. mmg lawakk lahh.. biaq kat dya lama-II mmg menjadi-jadi lahh . hohoh..
(^,^)




andd.. letss go to the fifth.. ! :D
Oke-II nak citaa nihh..
Yang comey2 macam teddy bearr nihh nama dya..
NUR FATEHAH BINTI BADRON.
yang ni number 5 antara kamii...
kami panggil dya acikkk.. !
hehehe.. acik nihh macam teddy bearr ..
pastu kalau dya gelakk mcm baby.. HAHA !
orang nyaa.. kalau bawak motO.. nk taww?
lalalalalla.. :D.. brutal bebb..
x penah tengok dya betoi2 marahhh..thenn. xmaw tgok lahh !
takuitt. huhuu
(^,^)





the endd.? not yettt.. introducee you to my housematee..
AmbOi.. kakcikk mata bulatt n pegangg ross nii haa.
dya housematee aku la.. hehe !
nama dyaa. KHUMAIRA FATEHAH BINTI KAMARZAMAN..
haa.. bukan main susahh nk ejaa aihh.. 
okee.. dya nihh happy2 jaa oranggnyaa.. sukaa disakatt dan menyakatt..
hobi dya la tuhh.. orangg key-EL tapi dok blajaq cakap utaraa. lawak2..
dya nihh jeniss slumberr2 n relaxx2..
mknanyaa.. wat la apa hmpa nk watt.. kesah apa akuu. hahahaha..
aku pgil dyaa macik mayraa ! 
masa kt umah sewaa aku p ngn dya lahh cari barangg dpoqq..
sampaii abg potong ayam pown dh kenai muka nihh .. muka barang dpoqq. haha..
(^,^)




haaa.. baru lahh abess.. 
nk taw dak sapa yang lasstt skalii?? jom tgok nihh.. 

hehaaa !.. macam kenai kann?
gmbaq ala-II posingg apa tah padahai nk lindung panass.. haha..
okee.. ni aku lahh.. aku yangg lasstt antara depaa..
ucu.. simple !
aku punya blog la nihh.. nama.. semua dh ada kt blog nihh...






haaa.. FINISHED aledyy laa cita pasai kawan-II akuu !
depa ni lahh yang paling rapat masa kat poli.. 
sayangg depa-II semuaa.. hehe..
oke penatt tuliss.. 
dah abess ..
babai !. :D :D :D

Thursday, 31 May 2012

SOrry BLOG !

assalamualaikum blog berhabuk.. huishh.. kesian hang kena tinggai ngn aku.
Ok ! blog dh brubah.. nampak sgt kan lama gila-II aku x post cita..
nk post nihh.. tapi bnyk sgt.. tgok la setakat mana aku igt no.. hehe...

ehemm.. skangg aku tengah cuti sem.. yuhuuu... 2 bulann oi..
memang banyak masa lah.. ! 
conform-II aku tak dak benda nk buat..
so aku terpikiaq nak cari keja.. 
ari tu.. tnya kawan abg aku ada keja ksong dak..
then tiba-II abg aku balik ckp "wehhh, esok p keja kt padang, depan kedai sham"
HOHOHOH ! aku tekejut beruk seketika.. dah la x mnx sndri.. suh org ja. tut2 kena p dhh.. hehe.. dengan xtaw keja jaui apa.. xtaw sapa tuannyaa..\
yesss ! AKU P LA !

okee.. esoknyaa. dengan confidenn aku pown p la kedai tuu..
aku p 9.30 ! haha.. nampak x semangat tu? nmpk3? hahaha..
okee.. aku tunggu.. 10 pagi xmai lagi.. xpaa. lepaking dlu kedai pepatungg-II tuh..
hahaa.. jeng3. nmpk ketaa.. kwan abg aku ckp "hah, tu dh smpai"
aku pown ^,^ ja.. ok.. depan kedai dya ja pown..
masok2 toke bgtau "Oke.. keja adik hari sapu smpah. pstu jual selipar.."
heheee.. renyeh la aku.. oke.. senangg jaa..
pstu.. dya bgtau la hrga2 brang dlm kedai tuu.. klo aku xtau aku cuma tnya depa jaa..senang kan?? xpa.. akuc ari pengalaman..
msuk hari ni dah.. 2 minggu kot aku kejaa.. 
emm.. mcm2 ragam laa aku jumpaa..
sabaq jala.. aku kena sntiiasa snyumm n cakap baik2 ngn orangg.
kdg2 cam nk lempang pown ada.. punggah kasut bnyk2 satu pown x amik.. hampehh ~~ 

pstu ada yang jeniss.. x paham.. minx kurangg. ok dh bg.. minx lagi.. haishh.. aku bukan tauke kedai tu lahhh.. cm mna aku nk bagi.. hahaha..
den pown kojaa ngn orangg.. ekau2 semua kono la pahamm.
haa.. kan dh kuaq negeri sembilan.. mai mana xtaw..
pstuu.. ada yang jeniss.. msuk2.. tgok2.. apa x ckp.. kluaqq.. hahaa.. yg tu ok laa. normal2..
pastu ada spesis.. msuk tnya hrgaa,, dh bgtaw hrga ni respon dya "makk aii.. seliapr cam ni pown mahai"
amboi3 macikk.. saya snyum ja laa.. sbb sy juai jaa.. tapii... mana da slipar 5 inggit skang nih kann..
yang paling bestt.. nak slipar tahan lama, sedap pakai n murah.. mana mau dptt.. haha.. mcm2 lahh.. bru keja 2 mgu mcm2 dhh.. tu la first keja aku smntra tgu cuti nihh.. oke sekiann ! babai.. 


Saturday, 31 March 2012

geram, geram, geram.

assalamualaikum blog.. ^,^
yeahh2.. nak cita satu bnda nih.. huhuu
agak menakutkan dan menggeramkan.. ( mcm pelik ja ayat )..
Ok2.. teruskan..
hari tu.. 29.9.2012.. tarikh ni r nak blik perlis. home sweet home..
bersama macik mayra ngn aty.. kami 3 ja..
masa kt poli tu ada kuiz.. management pkul 2.. sah2 la xdan amek bas pkul 3 nk p penang..
pastu.. rncg tu nk amek bas pkul 4 jala.. senang.. x kalut sgt..
blik2 umah tu siap2 laa.. dok relax punya relaxx.. jam dh 3.30.. alamak..
x siap semua lagi. cm mna nii.. tiba2 pakcik tksi da smpai.. haha.. lintang pukang laa..
msa tu da pukul 3.45 dhh.. dalam hati.. alamak.. dan ka dak nih bas pkul 4..
dah smpai2 sana nmpk bas jadam.. kalut jalan nak naik bas sbb tgok bas dk tggu lgi.
dah naik2 tu.. alamakk.. FULL !!. xda tmpt dduk.. kami 3 org bdri.. dah la bas tu hyong hayangg..
trok btoi.. hahaha.. at last ada stu tmpt dduk tp dan kat aku jala.. mayra n aty brdiri.. sian depaa..
yang aku mrah sgt ni sbb bas tu mmg rosak trok dh.. dok buat gagah bwak lagi.. bpa kali mmpos dhh.. gagah bwak lagi jugkkk.. ya allah.. tkot plak aku.. pastu smpai kt TOL BKE KUBANG SEMANG.. bas mmpos.. alamakk ! cm mna ni.. nk smpai bttrworth jauh lagi kowtt !!
huhuu.. tiba2 an.. kt tmpt driver tu berasapp ! huhh.. igt bas nk terbkaq.. pmndu suh trun suma.. tggu lagi.. turun la dok tpi2 tu cm apa lgii.. haha.. smbil2 tgu tu.. sempat lgi snap2 ng depa.. tpi bukan guna fon aku.. xleh nk upload la kt snii.. kami smpt nyanyi2.. tgu2 kot2 ada bas lain mai amik..tgok2 xdakk.. huhh ! geram nyaa.. ada setengah JALAN KAKI !! perghh.. jauh lgi wehh.. mau lucut kaki klo cm tu !
haa ! kami pown pk2.. kol la teksi.. alhamdulillah. teksi boleh mai.. RM33.. mknanya.. sorang RM11 laa. oke la tu dri kena tggu bas tuu.. x pown potensi bas berasap tuu 100%. hahah.
dah smpai kt sana pkul 5.45 kot.. tgok2 bas p perlis PUKUL 7.. huuuaaarrrgghh !!! lambat lagiiiii.. huhuu.. duit dalam poket RM10.. ya allah sdehnya rasa.. huhu T,T
xpalaa.. sementara tgu tuu.. p makan dlu ahh.. makn pown mee tomyam ngn sirap laici.. save bajett.. huhh ! masinnn tomyam dyaa.. geramnya ati akuu !!..  mcm xmaw byaq ja mkn tu.. huhh..
nsib baik lapaq.. haha ( x bersyukur lgsng aku nih )
oke ! dh pkul 6.45. gerakk.. naik bas..
hurmm.. bas agak ok.. tpi masa smpai jalan kmpung tu.. gentak masyaallah mcm naik kuda, smpai trjerit la aku sekali ats bass.. haha.. bergelak plak ng mayra.. at last.. dlm pkul 9 malam smpai kt kngaq.. huhu.. alhamdulillah selamat smpai gak perlis..

*mayra ! jangan serik taw nk p umah aku.. semua tu kebetulan.. hahahha ..

Tuesday, 27 March 2012

-- assalamualaikum.. hai BLOG.. 23.3 ari tu an besday aku.. hehe..
sayang nya aku x da kt umah.. aku stay kt kulim. sebab.. kalau blik.. mgu ni aku nak blik lgi.
hermmm.. x best la time besday x dok umah.. tpi kat sni ( kulim ) pown bestt.. kengkwan ramai wish besday,, :-)
tima kseh kwn2 yang wish besday aku.. hee =)). terharu and aappreciate sgt.. wish tu dh hadiah bg aku.. 
huhuu. 
ni nk cita ni.. aku asa lega sangat mula2 tuh sebab kwan2 aku xda yang prank aku.. so besday aku jalan ngn biasa, yeah lega.. thanks kt aty ^,^.. ari besday aku dya kuaq ngn aku p TASIK. ingat p saja2 ka.. haha.. dengan melaram bagai bgai nk rak.. tunggu pa lagi.. amik gmbaq la.. hehee.. gila btoi.. tpi kami mmg mcm tu..
JOM tgok gmbaq kami .. 





hehee.. mcm2 lg lah gmbaq,, kalau nk ikot kan bergambaq x blik umah la alamatnya.. heehee.. 
OK !
let me tell one story.. cewahh.. speaking plak aku pa hal.. haa.. hari ahad.. 25.3.. ok,,
msa tu kan besday aku da lepas 2 hari da pown.. so aku da lepas dri segala bahan yang x speatutnya..
tapi, tu yang aku sangka,, tapi bukan kawan2 aku.. huhu.. nak plak hari ahad tu kan kelas smpai pkul 10 pg.. ok..
hureyyy la aku sbb niat tu nak balik smbung tdoq la knon.. pas tu.. aisyah ni ( main master ) tiba2 nk mai umh sewa... itu biasa sbb mmg da slalu lepakk.. aku pown syak pa2 ok jala.. aku ngn una smpai dlu.. aisyah katanya nk p amik duit ngn aty,, Ok2..
aku balik tu an.. aku ckp kt una. aku tdo sat.. kalau aisyah smpai gerak aku.. haa.. pastu x smpai 30 mnit kot..
una gerak aku cakap aisyah da mai.. aku pown bgon la p depan nk smbg ngn depa.. pastu. tiba2.. taraaaa. 
"happy besday to you, happy besday to you, happy besday to suraya"
waaaaaaaaaaaa ! tekejut aku. cm mna depa leh sediakn semua tu tanpa aku dengaq.. terer la hmpa kawan..
rasa nk nges sebab kwan2 buat besday aku.. happy sgt laa..
pastu.. lepas make a wish la sgt .. hehe.. bacaan doa.. aku tros dikrim kan ngn aisin kek tu,
blueekkk.. ! sebab?? hijau la weh.. muka mcm shrek dh. haha..
yang bestnya berkejaran satu umah nk semua kena..
sekali lagi tima kseh kawan2 yang aku da anggap mcm adik beradik aku..
along (umi), angah (una), uda (aty ), and alang (aisyah )
cukup2 kan hmpa kenakan aku .. 
nah amek gmbaq tgok.. comey kan kek tuh.. ada lg gmbaq tp xley upload sbb msing2 x brtdung msa nih.. hehe


^.^
let move 4 the next story..
Oke.. best kan depa prank aku.. erm.. petang aku p tasik lak..
niat aku nih nk p bergambaq.. alang2 aisyah ngn umi ikot skali kan.. bukan slalu.. tpi x sgka plak.. kt tsik tu prank kat aku untuk kedua kalinya,,
hahha.. cm mna aku bleh x PERASAN benda nii.. hadoii..
taw x.. aty ngn una pkai bju putih.. ok.. igtkn sja2. pstu yg pliknya.. aisyah nk p sekali..
agak pelik la sbb excited semacam pstu sggup dismiss dya nya meeting. ok.. aku tnya una, una cakap 
"dyya x pnah p tsok"
so, aku pown ok.. msa p amik aisyah.. dya pown bju putih !. OKE ! skang aku sorang ja serba hitam..
its Ok .. ^,^
da smpai tsik tu tnggu along la.. dh jnji nk jmpa kt situ kan..
msa along smpai along tros ajak aku jalan jap kononnya ada cta la kan 
"huhh. pndai hang along perdayakan aku"
aku pelik sbb awat depa x jalan skali. along cakap ntah. skli lgi ok.
pstu kan.. aisyah kol along suh patah balik.. kononnya yg ni dya nk blik asrama,, aku tgok jam pown pkul 7 dh, Ok kesian kt dya. nnt kena mrah plakk.. da smpai aku jalan kt depa. aisyah pgil.. pastu teka !!
haaahh ! tidakk.. aisyah baling tpung kuantiti skit .. aku da dpt agak yg ada lg tpung menyusul.. then ! yaa.. btoi r tuu, tnggu pa lg. lari laa.. da nmpk dua plastik besaq tpungg .. lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
tejerit-jerit aku ckp xmaw.. tpi silapp.. aku lupa si atikah ni bekas olahraga dluu.. dya ligan aku.,, 
nah amek tpung sbungkus stu badann... msa tu nk ckp pa.psrah jala..
BESDAY GIRL kn..
serah dri jala aku. haha. tpi semua kena jugak laa..
antara yg terlibat tu,,
along, angah, uda, alang, acik, tikah, zaty..
semua kena.. adil ok.. cm mna aku nk blik dgn pnuh tpung tu kan?
OK.. branykan dri aku redah ja dri tsik smpai umahh, haha.. puas kan satu ari depa kenakan aku..
apa2 pown aku enjoy untuk prank besday aku yg da lepas 2 hari tu..
jom tgok gmbaq yg depa dan amik msa aku kena bling tu.






TQ KAWAN.. suraya sayang hampa semua. ~~ ngeee ^,^
hehe..
babai..

Friday, 9 March 2012

DEMAM~~

hello blogger.. sory ya kau dapat tuan yang x prihatin mcm nih..
sebab slalu biaq kan berhabuk.. HAHA ~ nasib kau la bLOG..

aku ada masalah baru aku msok story2.. huhu
hmm.. minggu yang memritkan untuk aku..
apa?? .. huhh.. smgu berturut-turut.. aku kena hujan + main ujan.
padan muka aku..
Ok.. bermula dri.. aku sakit tekak ya amat.. x boleh telan ayaq..
pastu time nk tdo seksa..panas btoi tekak aku.. mcm telan api.. huhu :-((

pastu dalam2 skit tekak.. sempat lagi aku kena hujan.. kelas3.. hurm..pastu.. seterusnya..
batuk yg sikit2, gatal tekak.. alaa.. igtkan bnda biasa ja.. so. aku wat xtau lahh. haha..
then.. ari rabu.. aku p kelas da pkul 4.. kena ujan laa.. dh rasa sjuk2.. igtkan sbb ujan..
pas blik kelas kuaq cri brang dpor plak ngn macik MAYRA senget.. hehe. *jgn la dya baca

part pling best laa.. msa p x ujan lgsong.. elok blik ja smpai kt prking.. perghh.. aku blik diiringi hujan.
pakai bju kurung?, yapp.. berbaju krung aku msa tu.. konon ayu la sgt..
pastu smpai plak traffic light.. MERAH !! argghh,, Ok.. aku mmg ikut peraturan.. aku tunggu.. lbeh kurang 53 saat.. masa aku cakap "mayra, aku dh x rasa sjuk lgsongg". hahaha..
lawak toi..
da tu. smpai2 umahh.. trus brsin2.. selsema.. batuk... masa tu mak plak kol.. mak ckp
" kot2 demam kt sana payah xda sapa tgok"
huhuu.. apa lagi.. esok tu hati mmg nk balikk jaa..
hari khamis tuu.. ada 3 kuiz.. perghh.. x dan stdy la.. sbb malam tu x keruan , rimas...hurmm
jawab tu ikut suka hati jaa.. 5 mnit ja aku jwab.. HAHAHA ! confiden plak tuhh. adehh..

masa dalam kelaas tu mmg dengaq aku bersin jala.. hmm.. padan muka aku..
aty, una suh p knik.. hehe. maaf kengkawan " SAYA SEORANG YANG TAKUT KE KLINIK"
hehehe.. ok2. smbong blik.. lepas abes kelas tu aku tros siap2 blik umahh.. huaargghh.. hujan lagi lhaa..
hmm.. ok.. balik baik bas plak tuhh,,, dengan ATY .. ^,^..
bygkan x mkn apa dri pg sbb x lalu.. igtkan nk beli roti msa kt penang.. tgok2 bas da nk jalan. huhu.. perot yang kosng.. redha je naik bas..
hmm..
masa dalam bas tu ada sepasang penumpang dok beramah mesra depan aku.. "cina"
walaupun x dpn sgt , tp aku kena dduk seat yg agak tggi dan atas.. mmg nmpk laa.. x senonoh.. aku nk tdoq pown x senang.. xtau la pulak aku kalau bas tu bas DEPA. huh !
tahan jala muntah ngn pning..
smpai aloq staq.. tukaq bas. alhamdulillah. jauh dh dri cina tadi..lega akuu..
walaupun x tdoq.. dan.. pkul 7 ptg. smpai gak aku perliss.. lega akuu..
malam tu skit kepala.. rimas.. tdoq smpai pagi..
then skang. msih btok walaupun demam dh ilang.. x slesa..
"ini dugaan ALLAH untuk aku" ^,^
sekian.. ~~

Monday, 20 February 2012

sekali lagi !

hai3.. tjuk tu??.. ahaa.. tjuk tu merujuk kepada.. sekali lagi aku dah lma x update BLOG nih..
sian kan blog nih.. dh aku buat pastu biaq ja. hehee..
Ok2.. hari ni aku update k.
 sblom ni x update bukan bz sgt pown.. cuma mlas ja laa.
ag pown cuti midsem plak 10 hari.. hahaha. jgn hrap la aku nk jguk sat pown..

hmm.. sepatotnya cuti ni aku kena stdy kowt, sebab lepas cuti test bnyk gak la nk cover.
sbjek susah2 lak tu,, byangkan laa.. buku soklan pown aku lupa bwak blik. haha..
so smpai hari ni laa x tgok a.k.a x stdy lg pown.. trok toi aq..
nnt xleh jwab pdan muka aku kan..
erm.. pastu dh la dk umah aku keja FB ja 24 jam .. ada stu hari non-stop !!.. haha.
OK.. aku akan teruskan sampai abes cuti .. hahaha..

anak sedara aku bru lepas balik...
hilang boring la main2 ngn dya..
bru 8 bulann.. comell..
jom tgok gmbaq dia..





tgok tu... comel kan.. pntang nmpk cmre.. excited la budak nih.. haha.. walaupun depan wbcam :-)

*OK.. stakat ni ja nk tulis.. jumpa lagi d blog yg lain :-)

Friday, 27 January 2012

hai BLOG !

assalamualaikum.. hai blog.. lma x jenguk.. huhu.. sian..
aq x msok sbb xda cita nk post.. klo ada pown aq da lupa la..
ehem.. OK..
tadi aq kuaq ngn kwan2 aq.. abeskan baucar buku yg aq dpt uh..
tapi............... x abes laa.. sbb xtau nk beli apa.. tdi da beli suma ketas ngn alat tulis..
tu pown bru RM50 aq guna.. nnt la aq abes kan lg..
lexx luu.. expired day lma lagi la..
best tadi kuaq ngn kengkwan aq.. aty.. una.. n rmai lagi..
tgok wayang.. BUJANG TELAJAK.. best laa..
dalam panggung tu aq gelak x bnti la sbb cta dya mmg best pown..
:-).
mood : kjap Ok kjap X.. hehe.. sewel sat.. bye2..