Monday, 20 February 2012

sekali lagi !

hai3.. tjuk tu??.. ahaa.. tjuk tu merujuk kepada.. sekali lagi aku dah lma x update BLOG nih..
sian kan blog nih.. dh aku buat pastu biaq ja. hehee..
Ok2.. hari ni aku update k.
 sblom ni x update bukan bz sgt pown.. cuma mlas ja laa.
ag pown cuti midsem plak 10 hari.. hahaha. jgn hrap la aku nk jguk sat pown..

hmm.. sepatotnya cuti ni aku kena stdy kowt, sebab lepas cuti test bnyk gak la nk cover.
sbjek susah2 lak tu,, byangkan laa.. buku soklan pown aku lupa bwak blik. haha..
so smpai hari ni laa x tgok a.k.a x stdy lg pown.. trok toi aq..
nnt xleh jwab pdan muka aku kan..
erm.. pastu dh la dk umah aku keja FB ja 24 jam .. ada stu hari non-stop !!.. haha.
OK.. aku akan teruskan sampai abes cuti .. hahaha..

anak sedara aku bru lepas balik...
hilang boring la main2 ngn dya..
bru 8 bulann.. comell..
jom tgok gmbaq dia..





tgok tu... comel kan.. pntang nmpk cmre.. excited la budak nih.. haha.. walaupun depan wbcam :-)

*OK.. stakat ni ja nk tulis.. jumpa lagi d blog yg lain :-)