Friday, 9 March 2012

DEMAM~~

hello blogger.. sory ya kau dapat tuan yang x prihatin mcm nih..
sebab slalu biaq kan berhabuk.. HAHA ~ nasib kau la bLOG..

aku ada masalah baru aku msok story2.. huhu
hmm.. minggu yang memritkan untuk aku..
apa?? .. huhh.. smgu berturut-turut.. aku kena hujan + main ujan.
padan muka aku..
Ok.. bermula dri.. aku sakit tekak ya amat.. x boleh telan ayaq..
pastu time nk tdo seksa..panas btoi tekak aku.. mcm telan api.. huhu :-((

pastu dalam2 skit tekak.. sempat lagi aku kena hujan.. kelas3.. hurm..pastu.. seterusnya..
batuk yg sikit2, gatal tekak.. alaa.. igtkan bnda biasa ja.. so. aku wat xtau lahh. haha..
then.. ari rabu.. aku p kelas da pkul 4.. kena ujan laa.. dh rasa sjuk2.. igtkan sbb ujan..
pas blik kelas kuaq cri brang dpor plak ngn macik MAYRA senget.. hehe. *jgn la dya baca

part pling best laa.. msa p x ujan lgsong.. elok blik ja smpai kt prking.. perghh.. aku blik diiringi hujan.
pakai bju kurung?, yapp.. berbaju krung aku msa tu.. konon ayu la sgt..
pastu smpai plak traffic light.. MERAH !! argghh,, Ok.. aku mmg ikut peraturan.. aku tunggu.. lbeh kurang 53 saat.. masa aku cakap "mayra, aku dh x rasa sjuk lgsongg". hahaha..
lawak toi..
da tu. smpai2 umahh.. trus brsin2.. selsema.. batuk... masa tu mak plak kol.. mak ckp
" kot2 demam kt sana payah xda sapa tgok"
huhuu.. apa lagi.. esok tu hati mmg nk balikk jaa..
hari khamis tuu.. ada 3 kuiz.. perghh.. x dan stdy la.. sbb malam tu x keruan , rimas...hurmm
jawab tu ikut suka hati jaa.. 5 mnit ja aku jwab.. HAHAHA ! confiden plak tuhh. adehh..

masa dalam kelaas tu mmg dengaq aku bersin jala.. hmm.. padan muka aku..
aty, una suh p knik.. hehe. maaf kengkawan " SAYA SEORANG YANG TAKUT KE KLINIK"
hehehe.. ok2. smbong blik.. lepas abes kelas tu aku tros siap2 blik umahh.. huaargghh.. hujan lagi lhaa..
hmm.. ok.. balik baik bas plak tuhh,,, dengan ATY .. ^,^..
bygkan x mkn apa dri pg sbb x lalu.. igtkan nk beli roti msa kt penang.. tgok2 bas da nk jalan. huhu.. perot yang kosng.. redha je naik bas..
hmm..
masa dalam bas tu ada sepasang penumpang dok beramah mesra depan aku.. "cina"
walaupun x dpn sgt , tp aku kena dduk seat yg agak tggi dan atas.. mmg nmpk laa.. x senonoh.. aku nk tdoq pown x senang.. xtau la pulak aku kalau bas tu bas DEPA. huh !
tahan jala muntah ngn pning..
smpai aloq staq.. tukaq bas. alhamdulillah. jauh dh dri cina tadi..lega akuu..
walaupun x tdoq.. dan.. pkul 7 ptg. smpai gak aku perliss.. lega akuu..
malam tu skit kepala.. rimas.. tdoq smpai pagi..
then skang. msih btok walaupun demam dh ilang.. x slesa..
"ini dugaan ALLAH untuk aku" ^,^
sekian.. ~~