Thursday, 31 May 2012

SOrry BLOG !

assalamualaikum blog berhabuk.. huishh.. kesian hang kena tinggai ngn aku.
Ok ! blog dh brubah.. nampak sgt kan lama gila-II aku x post cita..
nk post nihh.. tapi bnyk sgt.. tgok la setakat mana aku igt no.. hehe...

ehemm.. skangg aku tengah cuti sem.. yuhuuu... 2 bulann oi..
memang banyak masa lah.. ! 
conform-II aku tak dak benda nk buat..
so aku terpikiaq nak cari keja.. 
ari tu.. tnya kawan abg aku ada keja ksong dak..
then tiba-II abg aku balik ckp "wehhh, esok p keja kt padang, depan kedai sham"
HOHOHOH ! aku tekejut beruk seketika.. dah la x mnx sndri.. suh org ja. tut2 kena p dhh.. hehe.. dengan xtaw keja jaui apa.. xtaw sapa tuannyaa..\
yesss ! AKU P LA !

okee.. esoknyaa. dengan confidenn aku pown p la kedai tuu..
aku p 9.30 ! haha.. nampak x semangat tu? nmpk3? hahaha..
okee.. aku tunggu.. 10 pagi xmai lagi.. xpaa. lepaking dlu kedai pepatungg-II tuh..
hahaa.. jeng3. nmpk ketaa.. kwan abg aku ckp "hah, tu dh smpai"
aku pown ^,^ ja.. ok.. depan kedai dya ja pown..
masok2 toke bgtau "Oke.. keja adik hari sapu smpah. pstu jual selipar.."
heheee.. renyeh la aku.. oke.. senangg jaa..
pstu.. dya bgtau la hrga2 brang dlm kedai tuu.. klo aku xtau aku cuma tnya depa jaa..senang kan?? xpa.. akuc ari pengalaman..
msuk hari ni dah.. 2 minggu kot aku kejaa.. 
emm.. mcm2 ragam laa aku jumpaa..
sabaq jala.. aku kena sntiiasa snyumm n cakap baik2 ngn orangg.
kdg2 cam nk lempang pown ada.. punggah kasut bnyk2 satu pown x amik.. hampehh ~~ 

pstu ada yang jeniss.. x paham.. minx kurangg. ok dh bg.. minx lagi.. haishh.. aku bukan tauke kedai tu lahhh.. cm mna aku nk bagi.. hahaha..
den pown kojaa ngn orangg.. ekau2 semua kono la pahamm.
haa.. kan dh kuaq negeri sembilan.. mai mana xtaw..
pstuu.. ada yang jeniss.. msuk2.. tgok2.. apa x ckp.. kluaqq.. hahaa.. yg tu ok laa. normal2..
pastu ada spesis.. msuk tnya hrgaa,, dh bgtaw hrga ni respon dya "makk aii.. seliapr cam ni pown mahai"
amboi3 macikk.. saya snyum ja laa.. sbb sy juai jaa.. tapii... mana da slipar 5 inggit skang nih kann..
yang paling bestt.. nak slipar tahan lama, sedap pakai n murah.. mana mau dptt.. haha.. mcm2 lahh.. bru keja 2 mgu mcm2 dhh.. tu la first keja aku smntra tgu cuti nihh.. oke sekiann ! babai..