Saturday, 7 July 2012

frustt tapi nak lagi.. :D

assalamualaikum BLOG sayang !
haha.. bersayang-sayang plak aku ngn blog..
ala.. blog ja pown kan..
emm.. hari ni aku frustt sesangatt.. hah.. agak2 sebab apa??
bukan sebab CINTAN-II nahh..
aku frustt sebabb.. apam polkadot aku x jadi laa..
hurmm.. nak letak gmbaq.. tapi x smpai hati.. hahaha..

aku nih dengan semangat nya lahh..
beli bahan-II nk wat apam tu tadii..
okee.. dah siapp semuaa..
dhh siapp cmpoq semua bahan..
pkul3.. pastuu..
Dalam hati aku 
*eh.. awat cayaq semacam ja nih, mcm mna nk ltak dlm cup stg
*Oke.. tambah tepung la skit bg likat skitt.. HUHU !
Dengan yakin dan jayanyaa laa..
tmbah tpung lagi 2 cawann.. okee dh siapp !
lepas tu mak mai tengokk..
aq cakap la kt makk cm nih 
*mak.. tadi kan tpung dya cayaq sgt, cek tmbah tpung skit bg likat..
pastu an mak aku cakap 
*laaa.. tmbh tpung watpaa.. dya kkus mmg kena cayaq.. bahan dya tu btoii dh la..
*tgok la stg.. mst keras..
hahahaha..
tengokk2.. nah haiiii.. x jadi laa apam aku stgg . HOHOHO !
ya allah geramnyaa akuu..
tulaa.. salah aku sndri. xmaw tnya sblom watt..
pndai2..
soo.. maw xmaw.. makan la keras-II pownn..
bntukk bukan main lawa. makan2.. yaa.. sperti yg djgkakan. huhuu..
sedihhh2.. NVM !!
aku nk tryy wat lagii nntt.. n kali nihh.. xmaw pndai-II dh. nk tnya mak duluu.. heheee..
okee.. kesimpulannyaa..

** nak buat apa-II tu kena tnyaa dulu, jgn pndai-II nahh..
**usaha lagi ! hehe..
okee.. aku nak smbongg tgok tv blik nihh..
citaa SALEHA .. best !
babaiii.. :)