Saturday, 21 July 2012

Salam Ramadhan :D

Assalamuaalaikum BLOG !
sedaq tak sedaq dah msok ramadhan pown , heheee..
Alhamdulillah aku berkesemapatan lagi smbut puasa taun ni..
tapi, x smbut ngn family laa. sambut dengan kawan-II kat umah sewa,
umah sewaa baru nii.. hahaha.. bestt jugakk..

sehari sebelom puasa tu kan, p giant dulu ngn dengan, mayra, umi, aty, tehah, n dengan 2 org laki kwan atyy *a.k.a ehemm3.. hehe..
al maklomlaa, nk puasa dah, kami nk p la makan kt giant sebab nnt kena sekat sebulan mkn (ok wktu siang)
haha.. haa.. aku x mention nama una kan? housemate aku, dya x ikot laa sebab balikk umahh sambut puasa ngn family dya,, best laa..
oke2.. berbalik cita tadi.. mula-II tu smpai giant tuu, makan dlu lahh !
makan-III sembang-II , cerita-II sampai laa keyangg..
oke pastu nk p mana??.. alaa, ternmpk KAROKE plakk.. hehe..
jom3.. lets go.. p karoke sebab pa? oke.. bulan puasa x boleh p dahh, sebulann woo..
kami pown nyanyi laa.. mcam2 lagu laa. sdeh ada, rock ada lawak pown ada,,
dalam sejam laa ..

okee dahh.. pas tu kuaq karoke tu, aku n along ( umi ) dengan confidennya melangkah msok BOWLING plak.. hahaa..
yelaa.. lepaskan tension kot nak baling2 sesuatuu.. haha itu jaa yang adaa..
oke. kami 4 orang ja main, aku, umi, mayra n sorang lagi kawan kepada aty.. tehah, aty n ehem ( H bukan nama sebebaq p jalan-II )
sorangg satu game jaa.. tu pown lamaa...
haha.. macam2 gaya adaa klo tgok mmg lawakk..
aku ni fist time baling dah msok longkangg.. mak ai.. memang lain laa dari tmpt aku..
kawan aku plakk si mayra tu jari lekattt dalam bola bolingg,, hahahahaha ! lawakk btoi..
smpai dya wat balingan buat mcm budak tadikaa tapi STRIKE ! semuaa orang gelak laa..
alongg plakk sama laa.. bliingg msok longkangg laa.. spare laa.. mcam2 karenahh..
yang sorang lagi tu cakap mula-II "x reti main", sekali dya balingg. wooaaaa.. terer gak r..
akhirnyaa abess gakk main bowling tu...

jom ke giant plakk.. beli baranngg,, borongg sakan laaa..
full kot ssatu troli tuu.. semuaa ambik bnyk2.. senangg utk sebulann.. hahaa
jimatt2.. tu yang pentingg, HAHA!
dahh beli semuaa setell..
dalamm 7.30 balik laaa.. senjaa dahh.. huhuu.. kalut-II laa.. nak TARAWIH katakan hari petamaa..
bolehh laa.. orang laki ramai, pompuan 2 baris jee.
tapi hari petama jelaa kott..

>>>> Oke, sahur hari petama aku x tdOq sebab esok tu cutii...
nak msakkan bhun gorengg n sambal sotongg..
on9-II, nyanyi-II smpai laa pkul 3, mulakan operasi masakk.. hehe..
sahur bersama-sama.. bestt.
oke lahhh.. itu laa ramadhan pertama utk entry kali nihh..
nnty ada lgi taww.. sbenaqnya ada gmbaq,, tpi kabel lak ilangg..
bnyk mkan semutt.. heehehe
okee.. babai :D