Friday, 24 August 2012

sedih + chill + cool + selamat hari raya aidilfirti_2012.. :D

Assalamualaikum blOg dan awak,awak,awak... pembaca blOg skali laa.. (ada ka ?)
haha.. kalau ada dialu-alukan :D
entry kali ni.. raya, raya, raya..
al maklomla, sblom ni raya x kenai g ngn blog nih..
cewahh.. nk post pasai raya la plak taun 2012 ni.. tapi ada +++ tu an..
tgok la kisahh nii..

ar, raya kali nih agak sdeyy sikit kott..
sebab?? ahaa. sebab aku kurangg sikit nk wat keja2 umah ngn tolong mak.
ada laa satu kess, dalam seminggu sbelom raya la..
masa tu nak p bukak posa dengan aty ( kawan aku lah )
hehe... tempat kt giant.
dalam pukul 6.30 laa kami kuaq dari rumah..
okee.. dalam perjalanan tu laa..
tiba2 sampai kt satu tempat, moto termsok tebingg,,
pastu x dapat dikawal, t'seret kt batas.. perghh..
rasa-2nya apa?? EXCIDENT laaa !!
wahh, tekejut sat aku.. x sangka btoi.. macam mimpi..
tapi bgon2, sakitt.. huihh, bukan mimpi.. btoi2 laaa ..
kawan aku aty pown t'seret sekali..
luka dyaa, dekat mukaa, tpi mulut, tgn, kaki semua ckup laa serba serbi..
aku plak??
jom tgok laa.. aku punya luka sikit jaa.. hehe
                                           oke nih slah satu tempat luka aku..
                                           ada lagi, tangan kanan, siku, kaki, lutut, sikit2 dya kena..

dalam sikit2 tu pown, susah jugak nk wat apa2 pown dalam msa bpa ari..
seksa-2.
seb baikk kami x cedera trok, ptah kaki kaa.. kalau x abes-2.. huhu..
malam kedua aku kt umah sewa, abg aku mai amik.
hehe, yeahhh.. cuti awai pada orangg, tapi cuti-2 pown sakit watpaa..

oke,oke,oke..
dh abes pasai tu. meh msok raya !!
raya taun nih, aku x dan buat bnyk kuih pown
*macam la sebelom ni bnyk aku buat kann..
saja ja eksyen.. tapi raya kali nih aku dan buat cornflkes jaa..
tu pown lembab kot.. dri pkul 12 smpai 6 ptg.. giloo..
tangan kan OKU sat.. haha..
lpas tu buat kek sebiji ja..
malaihh laa nk putaq2, skit tgn.. xleh membasuh plak tu..
apa lagi.. adik aku la mangsanyaa.. huhuu..
kisahh baju raya pulakk !
haaa.. supriseddddddddd..
baju raya aku taun ni kan.. aku tak penah lagi r pakai kaler ni..
taun ni ja gila sikit.. haha.. jom tgokk ..

                                     
 hahaha, ni la baju raya aku.. disinari perghh cahaya,,
 tapi an, bukan kuninggg, coklat cayaq.. haha,,
 puas betengkaq ngn kwan aku pasai kaler..
 apa-2 jala. aku x kesah..
masa ni kt depan tv sedang berfb laa..
dan lagi kannn...

pastuu, ada plakk raya kedua aku..
baju lain jugakkk.. masa raya kedua p umah tok aku.. raya ngn adik bradik kt sana..
malaih nk cita panjang.. tgok gmbaq ja nahh..



ckup la kan dua..
x boleh bnyk3.. hahaha..
raya petama, kedua, ktiga dan keempat aku memannggg sibok..
kalau aku x sibok
aku menyibok , HAHA .. oke.
cukup laa takat ni..
mati idea aku,,
babai.. :D